ASOCIAȚIA DE PROPRIETARI BLOC 1

București, Sector 6 Bvd. Iuliu Maniu nr.244J

 

HOTĂRÂREA

ADUNĂRII GENERALE A ASOCIAȚIEI DE PROPRIETARI

BLOC 1

desfășurată în data de 15.06.2020

 

            În data de 15.06.2020 ora 19 a fost reconvocată legal conform prevederilor Legii 196/2018 și s-a desfășurat Adunarea Generală a Asociației de Proprietari Bloc 1 situată în București, sector 6, bvd. Iuliu Maniu, nr. 244J, având pe ordinea de zi următoarele:

 

1. Citirea și aprobarea Regulamentului de Ordine Interioară al Complexului;

2. Stabilirea Bugetului pentru anul 2020 și fondurile necesare Asociației de proprietari;

3. Alegerea comisiei de cenzori;

4. Diverse hotărâri privind:

- declararea numărului de persoane ce locuiesc în imobil;

- contractele cu furnizorii de servicii, renumerații pentru comitetul executiv și comisia de cenzori;

- modul de distribuire a diferențelor de apă, dacă vor exista;

- contorizarea individuală a apei;

- montare camere video la intrare în scări;

- stabilirea sistemului propriu de penalizări;

    Pentru Comisia de Cenzori, alcătuită din 3 persoane, vă rugăm să veniți cu propuneri de câte o persoană de pe fiecare scară, condiția fiind ca persoana desemnată să aibă studii economice sau juridice.

5. Alte probleme de discutat și hotărâri care vor fi trecute pe ordinea de zi la solicitarea membrilor prezenți în ședința Adunării Generale.

Facem mențiunea că această Adunare Generală este cea care a fost reconvocată pentru data de 12.03.2020, ora 19.00 și, datorită măsurilor impuse de Autorități prin Starea de Urgență, nu a putut fi ținută. Vă informăm că toate hotărârile luate la această Adunare, indiferent de numărul membrilor prezenți, vor fi adoptate cu votul majorității acestora.

 

Comitetul Executiv al Asociației de Proprietari Rotar Park Bloc 1                               

Președintele Asociației de Proprietari  - Dragos DIMITRIU

Membrii Comitet:

1. Constantin Gavrilescu

2. Alina Boroș

 

 

 

 

 

 

 

 

 

**************************************************************************************

            La Adunarea Generală au participat un numar de 74  membri înscriși în asociație cu drepturi depline și drept de vot, prezenți în cadrul sedinței sau reprezentați prin împuterniciți.  

Adunarea Generală reconvocată a fost declarată statutară conform prevederilor Legii 196/2018.

 

Membrii asociatiei cu drept de vot prezenți în Adunarea Generală reconvocată

 

AU HOTARAT:

.

  1. Pentru plata serviciilor de salubritate și energie electrică părțile comune, în cazul apartamentelor nelocuite se va trece o persoană / lună, de la data contractului de vânzare-cumpărar până în luna Mai 2020, inclusiv, apoi se va ține cont de numărul de persoane declarat de fiecare propietar.
  2. Pierderile din rețeaua de apă se vor repartiza în mod egal pe fiecare apartament.
  3. Plata primei cote de întreținere se calculează în funcție de data de achiziție a apartamentului, din contractul de vânzare-cumpărare. În cazul în care data achiziției este anterioară datei de 15 ale lunii, obligația de plată revine proprietarului, dacă data de achiziție este după data de 15 ale lunii, obligația de plată a întreținerii revine dezvoltatorului – Rotar Park.
  4. Valoarea penalizărilor pentru întârzierile de plată a întreținerii este de 0,2% pe zi și se aplică din a 51-a zi de la data afișării listei de cheltuieli de întreținere. Întreținerea va fi afișată în termen de 20 de zile de la terminarea lunii de calcul.
  5. Plata întreținerii se va face, exclusiv, în contul bancar al Asociației de Proprietari:

 

Contul deschis la banca: LIBRA BANK

Număr cont: RO25BREL0002002323970100

Titular: Asociația de Proprietari Rotar Park Bloc 1

 

  1. Pentru perioada iulie 2019 – aprilie 2020 se va face o singură listă de plată, ce va conține toate facturile preluate de la dezvoltator,  care poate fi plătită în maxim 6 luni, fără penalizări.
  2. Se vor monta camere video la intrările în bloc și în lifturi. Membrii Comitetului Executiv vor avea obligația respectării legislației în vigoare pentru acest demers.
  3. Membrii Asociației de Proprietari Bloc 1, împuternicesc Comitetul Executiv să renegocieze contractul de prestări servicii de curățenie în bloc. În acest moment avem contractată o zi/săptămână pentru curățenia generală și vom suplimenta cu încă o zi pentru zona de parter, lifturi, -1 și -2. Serviciul nu include curățenia în parcarea subterară, ci doar în zona lifturilor. Se va lua în calcul și zona de terasă a blocului, de la etajul 1.
  4. Regulamantul de ordine interioară al Asociației de Proprietari Bloc 1 va fi cel existent la nivel de complex.
  5. S-a discutat și despre închiderea balcoanelor, dar pentru că este un demers de lungă durată ce necesită contractarea unui arhitect și obținerea de avize, rămâne un punct deschis pentru următoarele întâlniri.
  6. Membrii Asociației de Proprietari Bloc 1 vor fi înformați pe canalele de comunicare existente despre demersurile făcute împreună cu celelalte asociații din complex pentru închiderea complexului. Este un demers pe care il negociem cu reprezentanții Rotar Park.
  7. Au fost aleși membrii Comisiei de Cenzori:

Scara A – dna. Nițu Corina

Scara B – dna. Herăstrău Maria

Scara C – dna. Popescu Cristina

            Valoarea remunerației pentru fiecare cenzor a fost stabilită la 150 lei net/lună. Însumând un total de 450 lei net/lună pentru Comisia de Cenzori.

  1. Pentru serviciile de administrare (fără casierie și administrare tehnică) ale Administratorului, Asociația de Proprietari Bloc 1 va plăti suma de 2500 lei pe lună, serviciul fiind facturat. Aceste servicii vor fi prestate de doamna Mihaela Marin.
  2. Pentru demersurile de înființare a Asociației de Proprietari Bloc 1, doamna Mihaela Marin va emite o factură în valoare de 1500 lei.
  3. Persoana responsabilă de prelucrarea datelor personale conform GDPR este doamna Mihaela Marin.
  4. Valoarea remunerației pentru Președintele Asociației de Proprietari Bloc 1 a fost stabilită la 1000lei net/lună. Președintele Asociației de Proprietari Bloc 1 este domnul Dragos DIMITRIU
  5. Valoarea remunerației pentru membrii Comitetului Executiv ai Asociației de Proprietari Bloc 1 a fost stabilită la 350 lei net/lună. Comitetul Executiv este alcătuit din 2 membri: domnul Constantin Gavrilescu și Alina Boroș.
  6. Valoarea totată a remunerației pentru Președinte și menbrii Comitetului Executiv este de 1700 lei net/lună.

 

 

            Prezenta Hotărâre a Adunării Generale va fi comunicată proprietarilor în condițiile prevăzute de Legea 196/2018 și va fi afișată la avizierul asociației deveniând obligatorie pentru toți proprietarii care dețin proprietăți în condominiu.

 

 

Data afișării la avizierul asociației: 22.06.2020

 

 

PREȘEDINTE ASOCIAȚIE:

______________________________

Semnătura și ștampila        

 

Membrii Comitetului Executiv:

1. Constantin Gavrilescu

2. Alina Boroș